Centre i departaments del campus ETSEAFIV reben un ajut UdL per a equipaments docents (convocatòria 2023)

analisis laboratori biotecnologia
Foto: ETSEAFIV

L’ETSEAFIV ha rebut prop de 28.000 eur en la convocatòria UdL per a l’adquisició de equipaments docents, essent el centre que ha aconseguit una major quantia d’ajut rebut entre les diverses Escoles i Facultats de la UdL.

En el cas del centre, l’ajut sol·licitat es destinarà a cofinançar part del cost d’adquisició d’un nou vehicle per a sortides pràctiques, i en el cas dels departaments amb seu al campus (DCA, DTECA, DCEFA i DQFAS) l’ajut es destinarà principalment a l’adquisició de petits equips instrumentals per a usar en les pràctiques en laboratoris i en sortides docents de les diverses titulacions, implicant en alguns casos un cofinançament aportat per part dels grups de professorat sol·licitants.