Inauguració del monument al tractor

21 de desembre de 2023 | 12.30h

tractor
Información del evento
Lugar:
Costat edifici A
 |

El monument correspon a un tractor antic, model John Deere 1035 EV, cedit per l’empresa Vicens Maquinària Agrícola S.A. Aquest model de tractor data dels anys 70 del segle XX, la mateixa època en la que van graduar-se les primeres promocions en enginyeria tècnica agrícola i enginyeria agronòmica a la nostra Escola. En el context dels 50 anys de l’Escola hem considerat oportú retre homenatge a un dels elements que ha facilitat d’una manera remarcable la tecnificació i el desenvolupament de l’agricultura a les terres de Lleida.

Volem manifestar l’agraïment a l’empresa Vicens Maquinària per la seva predisposició en la cessió del tractor i per totes les facilitats que ha posat per a fer possible la seva instal·lació en el campus. En segon lloc volem mostrar també l’agraïment als companys professors dels àmbits de "Maquinària Agrícola" i "Agricultura de Precisió" per la seva col·laboració des del primer moment en el projecte i pel seu entusiasme en cercar informació sobre la història del tractor a l’agricultura, la qual quedarà recopilada en un apartat específic de la pàgina web de l’escola.