CURS ON-LINE D'INTRODUCCIÓ A L'AGRICULTURA DE PRECISIÓ

Web:
Información e inscripciones
 |

La Universitat de Lleida s’ha adherit recentment al Centro de Competencias Digitales creat pel Ministerio de Agricultura, Pesca y Alimentación (MAPA) i coordinat per la Universidad de Córdoba i la Universidad Politécnica de Madrid. El seu objectiu és donar accés a formació especialitzada, de manera gratuïta, a agricultors, ramaders, tècnics i assessors del sector agroalimentari. Els cursos també estan oberts a professionals de cooperatives, organitzacions agràries, associacions empresarials agràries, Administració Pública, grups de desenvolupament rural i centres tecnològics.

El 2023, la Universitat de Lleida ha ofert un Curs de 2 hores (en línia) anomenat Introducción a la Agricultura de Precisión, que serà impartit el 29 de juny pel Dr. Àlex Escolà, professor de l’ETSEAFIV i investigador del Centre Agrotecnio (Universitat de Lleida).

Més informació i inscripcions: https://centrocompetencias.mapa.es/