Sis projectes de la convocatòria “Proyectos de I+D+i” 2020 seran liderats per investigadors de l'ETSEA i Agrotecnio

Agrotecnio-RDI
Foto: Agrotecnio
Investigadors de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA) de la Universitat de Lleida (UdL) adscrits a Agrotecnio lideraran sis projectes d'investigació aprovats en la convocatòria 2020 "Proyectos de I + D + i" en el marc de el Pla Estatal d' investigació Científica i Tècnica i d'Innovació 2017-2020.
En el cas dels set projectes que han estat assignats al Campus de l'ETSEA de la UdL, sis d'ells estaran dirigits per investigadors d'Agrotecnio dins de la modalitat "Retos Investigación". En el seu conjunt, tots sis tindran una durada de tres anys, sumaran un total de 818.220 euros i abastaran les tres àrees científiques d'Agrotecnio: ciències vegetals i mediambientals, ciències animals i ciències dels aliments.

Més informació a: