La Universitat de Lleida (i l'ETSEA) és la 3er millor universitat a Espanya per estudiar el Grau en Enginyeria Agrària i Alimentària (segons el Ranking 50 Carreras El Mundo)

Un any més, l’ETSEA destaca en el Ranking 50 Carreras El Mundo (2022) que ha publicat el diari EL MUNDO l'11 de maig i que recopila els 50 graus més populars i demandats entre els estudiants espanyols i les cinc millors universitats on cursar-los. En aquesta XXI edició del Rànking, la titulació que s’imparteix a l’ETSEA (UdL): Grau en Enginyeria Agrària i Alimentària (equivalent a Enginyeria Agrícola), ocupa la 3a posició entre les millors universitats a nivell d’Espanya on es pot estudiar, i és la 1a classificada entre les universitats catalanes. A més, aquest Grau d’Enginyeria Agrària i Alimentària és l'única titulació de grau entre totes les que s’imparteixien als diversos centres de la UdL que apareix seleccionada en aquest Rànking.

El rànquing d’universitats d’El Mundo és un referent al sector de l’Educació, a més d’una guia molt valorada pels estudiants de segon de Batxillerat que al setembre ingressaran a la universitat. Per fer-lo s'analitzen més de 20 criteris de selecció, entre els quals destaquen el model d'ensenyament, la demanda universitària, la proporció d'estudiants en relació amb el personal docent, recursos físics, pla d’estudis, indicadors de resultats acadèmics, indicadors de recerca o el preu per crèdit. A més, recull l'opinió anònima de 2.000 professors i indicadors externs, com ara resultats en rànquings internacionals o informes de l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació (ANECA).