XXIV Curs de reconeixement de plàntules i diàspores de males herbes

DSC01502resize2
Assistents al curs de males herbes

Un total de 50 persones –delegats d’empreses de fitosanitaris, d’empreses d’assajos i de  serveis, investigadors i els estudiants del màster de Protecció Integrada de Cultius- han participat en la XXIV edició del Curs de Reconeixement de Plàntules i Diàspores de Males Herbes que s’ha celebrat a l’ETSEA de la Universitat de Lleida, i que ha impartit el grup de Malherbologia i Ecologia Vegetal de la ETSEA.

El curs s’ha desglossat en sessions d’aula, laboratori, informàtica i sortides de camp. L’objectiu del curs ha estat el d’oferir unes bases conceptuals per poder portar a terme una correcta identificació de les males herbes en estadis molt precoços de desenvolupament per optimitzar-ne el seu control.

El curs està esponsoritzat per la Sociedad Española de Malherbología i per l’empresa BASF i està especialment dirigit a tècnics i professionals del món de la sanitat vegetal i especialment d’empreses de fitosanitaris que desenvolupen la seva tasca en l’àmbit del control de les males herbes.