Veterinària i Ciència i Producció animal i Biotecnologia augmenten les seves notes de tall

Les sol·licituds totals augmenten un 20,4%

ETSEA-esquerra
Imatge del campus de l'ETSEA

Les titulacions relacionades amb Veterinària/Ciència i Producció animal i Biotecnologia augmenten en les seves notes de tall fins a 11.198 i 10.128, respectivament, segons dades del Consell Interuniversitari de Catalunya (2019).

Pel conjunt de titulacions de l'ETSEA, els sol·licitants totals s'incrementen un 20,4%, i els sol·licitants en 1ª Preferència són un 8,4% major que en 2019.

El resultat d'aquesta primera assignació es pot qualificar de molt positiu, ha incrementat la nota de tall en algunes de les titulacions i la demanda de places de grau ha millorat respecte el curs passat", destaca el sotsdirector de Divulgació i Transferència, Javier Arántegui. "

A nivell de tot Catalunya, 54.936 estudiants han realitzat la preinscripció (pels 47.559 del 2019) i un 81,16% (44.588) ja tenen assignada plaça en una universitat pública. D'aquests, 27.201 en primera preferència. Les notes d'admissió més altes són, per novè any consecutiu, les del doble grau de Física i Matemàtiques, amb un 13,528 a la Universitat Autònoma de Barcelona i un 13,506 a la Universitat de Barcelona.

El període de matrícula de l'estudiantat assignat en primera preferència a les universitats públiques es desenvolupa de 7 al 10 de setembre i els de la segona assignació, entre els dies 21 i 23 del mateix mes. L'alumnat que realitzi la selectivitat a la tardor es podrà matricular els dies 19 i 20 d'octubre.