Sergio de Miguel, nou coordinador del Màster Erasmus Mundus MedFOR

staff_fitxa_sergio
Foto: Sergio de Miguel

El professor de l'ETSEA Sergio de Miguel ha estat nomenat nou coordinador del Màster universitari en Gestió Forestal i de Recursos Naturals al Mediterrani (MEDfOR), un dels dos màsters amb la distinció ERASMUS MUNDUS de l'ETSEA

El màster en gestió forestal i de recursos naturals mediterranis (MEDfOR) és un programa internacional de dos anys de primer nivell mundial en el camp de la silvicultura i la sostenibilitat, establert el 2012.
És l’únic programa a Europa que aborda simultàniament els reptes econòmics, ecològics i socials de la gestió forestal i forestal mediterrània sostenible.
MEDfOR també tracta temes específics en el camp de la silvicultura, amb especial èmfasi en l'àrea mediterrània, com ara:

el bosc com a patrimoni mundial únic,
     gestió i conservació forestal
     paper forestal en el benestar de la societat.

El nostre propòsit és educar la propera generació de líders en matèria forestal i de recursos naturals i en la gestió pública i privada del territori, amb un enfocament especial a la regió mediterrània. Desitgem proporcionar als nostres estudiants eines per contribuir a la solució dels reptes forestals, dels recursos naturals i del medi ambient a tota la regió i al món.

Per això, vam reunir la millor excel·lència, recursos humans i instal·lacions de la regió mediterrània.
El programa l’ofereix un consorci d’universitats de primer nivell amb el suport d’un panell de consulta amb diversos socis i grups d’interès associats que provenen d’organitzacions internacionals líders en recerca i divulgació en totes les àrees científiques d’interès per a la gestió forestal i de recursos naturals mediterranis.

Text: Direcció ETSEA