Reobre la biblioteca de l'ETSEA amb més ordinadors

Els treballs de millora també han permès condicionar una zona de descans

La biblioteca de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA) torna a estar operativa després de fer-hi tasques de manteniment, adequació i millora dels serveis i els equipaments. La instal·lació ha reobert portes aquest dilluns després d'uns treballs que han permès actualitzar la zona de consulta i treball amb ordinadors, posant a l'abast dels usuaris i les usuàries 10 computadores amb tot el programari adient per a l'estudiantat del campus d'Agrònoms.

Els nous ordinadors es troben a la planta 0 de la biblioteca, on també s'ha creat una secció de revistes i novetats bibliogràfiques. En el mateix espai s'ha condicionat una zona de descans i lectura. Mentre, als bucs d'estudi de la planta -1 s'han instal·lat una trentena d'endolls per donar resposta a les necessitats actuals d'utilitzar aparells electrònics. També s'ha aprofitat per revisar la il·luminació del sostre de la biblioteca i les làmpades de les taules.

En aquestes accions han treballat de forma coordinada la unitat de Biblioteca i Documentació, la unitat d'Infraestructures, Sistemes d'Informació i Comunicacions (SIC), Serveis Comunitaris i l'administració del campus de l'ETSEA.