Prenen possessió les noves direccions de centre i de departament

De moment, són 17 dones i 12 homes que ocuparan aquests càrrecs els propers 3 anys

presapossessiodegansdirectorsUdL2019
El rector amb les persones que han pres possessió del seu càrrec avui. FOTO: UdL
El Saló Víctor Siurana de l'edifici del Rectorat ha acollit avui la presa de possessió de les deganes, degans, directores i directors de centre i de departament de la Universitat de Lleida (UdL), en un acte presidit pel rector, Roberto Fernández. Són, de moment, 17 dones i 12 homes que ocuparan els càrrecs durant els propers tres anys.

La direcció del departament d'Hortofructicultura, Botànica i Jardineria, resta pendent de la designació dels seus màxims responsables per part del rector.

Durant el seu discurs, el rector ha agraït la generositat envers la comunitat universitària de les persones que han decidit posar-se al capdavant dels departaments, les escoles i facultats i ha recordat que cal, però, el compromís de tothom en la gestió de la Universitat, una tasca que, segons ell, està poc valorada.

Centres:

- Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària: Jordi Graell.

Departaments:

- Medi Ambient i Ciències del Sòl: José Antonio Martínez Casasnovas.
- Ciència Animal: Daniel Villalba.
- Química: Ramon Canela.
- Enginyeria Agroforestal: Cristina Vega.
- Tecnologia d'Aliments: Sonia Marín.
- Producció Vegetal i Ciència Forestal: Teresa Capell

Text: Premsa UdL