Premi a una doctoranda de la UdL en les jornades de campus Iberus

Clara Diarte rep el guardó del jurat i un alumne de Saragossa, el dels companys

UdLtesisIberusJaca
Els dos estudiants premiats a Jaca / Foto: UniRioja
Clara Diarte, doctoranda del programa de Ciència i Tecnologia Agrària i Alimentària de la Universitat de Lleida (UdL), ha rebut el premi del jurat en les 6es Jornades doctorals de Campus Iberus celebrades a Jaca (Osca) pel seu treball Estudis sobre la cutícula i parets cel·lulars del fruit de l'oliva: composició, canvis durant la maduració i influència de factors agronòmics. Mentre, Carlos Javier Ortún, de la Universitat de Saragossa, s'ha endut el guardó atorgat pels companys doctorands amb Mechanical symmetry in the childhood face: technical solutions that return smiles (Simetria mecànica en la cara dels nens: solucions tècniques que retornen somriures).

A les jornades han participat un total de 32 doctorands de sis universitats: les quatre que formen part del Campus d'Excel·lència Iberus - Lleida, Saragossa, Pública de Navarra i La Rioja- més la de Pau (França) i la dels Andes (Colòmbia). El programa d'activitats incloïa tallers sobre tècniques de comunicació i visibilització del doctorat en un entorn professional.

La sessió d'inauguració la va presidir la vicerectora de Recerca de la Universitat de La Rioja, Belén Ayestarán, en representació del rector d'aquesta universitat, que en aquests moments ostenta la presidència de Campus Iberus. L'acompanyaven la vicerectora de Transferència i Innovació de la UdL, Olga Martín, i la directora executiva de Campus Iberus, Marta de Miguel.

La cloenda ha anat a càrrec del vicepresident executiu de Campus Iberus, Julio Lafuente, i el director adjunt de l'Escola de Doctorat de la Universitat de Pau, Antoine Renucci, que han lliurat els premis de les jornades als millors pòsters. El de Diarte l'ha seleccionat un jurat format pels directors i directores de les Escoles de doctorat.