Premi ETSEA als Millors Treballs Fi de Carrera

Graus i Màsters en enginyeries agràries i forestals (curs 2017/18)

IMG_20190118_161903_202
Lliurament dels premis als millors treballs finals

Els estudiants Gerard Alcoverro (del màster en Enginyeria de Forests) i Joan Cartanyà(del Grau en Enginyeria Agrària i Alimentària) han estat els guanyadors del Premi ETSEA als Millors Treballs Fi de Carrera en l’àmbit dels Graus i Màsters en enginyeries agràries i forestals (curs 2017/18). El premi consisteix en uns ajuts econòmics de 1000€ cadascun, atorgats per la Caixa d’Enginyers i el Col·legi d’Enginyers Tècnics Agrícoles i Forestals (demarcació de Lleida).

Gerard Alcoverro ha realitzat el Treball Final de Màster que porta el títol de: "Estudi de viabilitat econòmica i disseny d’un District Heatingper realitzar aprofitaments de biomassa al terme municipal de Horta de Sant Joan (Tarragona)", sota la direcció del professor Dr. Jesús Pemán (Departament de Producció Vegetal i Ciència Forestal, UdL).

Joan Cartanyà ha realitzat el Treball Final de Grau: "Projecte d’una indústria elaboradora de formatges curats de llet pasteuritzada de cabra amb una producció de 125 tones anuals ubicada a Torrefarrera (Lleida)", sota la direcció del professor Dr. Joaquín Giner (Departament de Tecnologia d’aliments, UdL).

Aquest Premi pretén impulsar la realització d’excel·lents treballs fi de carrera del tipus "projectes d’enginyeria" i del tipus "treballs experimentals", per tal de que al final de la seva carrera l’estudiant aconsegueixi els coneixements i les destreses apropiades com a futurs enginyers, la qual cosa els permeti la seva màxima ocupabilitat en el sector agroalimentari i forestal.