Marc Sabartrés, guanyador del I premi d’excel·lència al millor TFM de la titulació Màster en Enginyeria Agronòmica

Captura_portada-projecte-guanyador
Portada del TFM

El Col·legi Oficial d’Enginyers Agrònoms de Catalunya amb la col·laboració i el patrocini de l’IRTA va convocar la primera edició d’aquest premi per a treballs fi de màster (TFM) de la titulació “MÀSTER EN ENGINYERIA AGRONÒMICA (MENAG) defensat a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Agrària (ETSEA), de la Universitat de Lleida (UdL).

El premi està dotat amb la quantitat de (2.500 €) gràcies al patrocini econòmic de l’IRTA.

A més, totes aquelles persones que s’han presentat al premi fi de màster tindran un any de col·legiació gratuïta.

En aquesta primera edició, el guanyador ha estat en Marc Sabartrés Guix pel TFM "Projecte de disseny d’un sistema de coberta fotovoltaica per a una bassa de reg situada a la Comunitat de Regants del Canal Algerri-Balaguer, al TM de Castelló de Farfanya (la Noguera)”.

L’entrega del Premi es farà el divendres, 30 de novembre de 2018, en el decurs de l’acte de Lliurament de Premis i distincions del COEAC, que tindrà lloc un cop finalitzada la Junta General a Barcelona.

Comunicat del Col·legi Oficial d’Enginyers Agrònoms