Marc Capdevila guanyador de la fase estatal de l'Olimpíada Agroalimentària i Agroambiental

L'alumne va resultar guanyador de la prova de Ciències de la Terra i del Medi Ambient

Olimpíada estatal 2017
Esto es una imagen

Quisque egestas blandit facilisis. Nam eu velit blandit, convallis neque volutpat, ornare dui. Donec in condimentum enim, ac accumsan sem. Ut in euismod leo. In hac habitasse platea dictumst. Nulla commodo pellentesque tortor, vitae eleifend tortor hendrerit eget. Etiam erat libero, vulputate et enim vitae, egestas posuere ante.

En Marc Capdevila i Sancerni, alumne de l’INS Josep Vallverdú (de Les Borges Blanques), que va resultar guanyador de la prova de Ciències de la Terra i del Medi Ambient en la OLIMPIADA AGROALIMENTÀRIA I AGROAMBIENTAL de l’ETSEA (2017), ha resultat ser també el guanyador de la fase estatal d’aquesta Olimpíada celebrada el passat dissabte 17 de juny a la Universitat Politècnica de València, en la que varen concursar alumnes de batxillerat guanyadors de les respectives proves celebrades prèviament en diverses “Escoles d’Enginyers Agrònoms” d’Espanya.