La UdL planteja un sistema alternatiu d'avaluació mentre duri la suspensió de l'activitat acadèmica

Proposen al professorat ajornar exàmens presencials o substituir-los per altres activitats

biblios-tancades
Biblioteques i sales d'estudi romanen tancades / Foto: UdL
El vicerectorat d'Ordenació Acadèmica de la Universitat de Lleida (UdL) recomana al Personal Docent i Investigador (PDI) establir "un sistema alternatiu per a l'avaluació" de l'alumnat de la UdL mentre duri la suspensió de l'activitat acadèmica, decretada per la Generalitat arran de la crisi sanitària provocada pel coronavirus COVID-19. "Consisteix en l'ajornament dels exàmens presencials o bé en la seua substitució per activitats avaluables no presencials", com ara treballs, especifica el comunicat. En el cas dels ajornaments, el vicerector Francesc Giné anuncia que "es prepararà conjuntament amb els Centres un calendari d'exàmens alternatiu".

De la mateixa manera, "s'anul·len totes les pràctiques en empresa, ja siguin curriculars o extra-curriculars". Quant a la docència, el vicerectorat demana al PDI "que realitzi el seguiment de les assignatures, sempre i quan sigui possible, en modalitat on-line". En aquest sentit, s'està preparant un manual per ajudar el professorat.

MÉS INFORMACIÓ:

Web COVID19 UdL