L'ETSEA acollirà el 26 de novembre el Fòrum DATAGRI2021

L'esdeveniment de referència per a l'impuls de la transformació digital en el sector agroalimentari.

Datagri 2
Forum Datagri

Lleida acollirà durant els dies 25 i 26 de novembre de 2021 la IV edició del Fòrum DATAGRI , l'esdeveniment de referència per a l'impuls de la transformació digital en el sectors agrícola i ramader i els casos d’èxit que estan accelerant aquest procés en tota la cadena de valor.

#DATAGRI2021 està organitzat per la Coordinadora d’Organitzacions d’Agricultors i Ramaders (COAG), Cooperatives Agroalimentàries d’Espanya, la companyia tecnològica HISPATEC i la ETSIAM de la Universitat de Còrdova, i compta amb el recolzament del Comitè Local format per la Conseller ia d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural (de la Generalitat de Catalunya), la Diputació de Lleida, l’Ajuntament de Lleida, la Universitat de Lleida-ETSEA, l'IRTA, l'EURECAT, la Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya i JARC-COAG.

El fòrum DATAGRI 2021 es durà a terme en dos dies. El dijous 25 de novembre tindrà lloc el ‘Forum Day’ al Palau de Congressos-la Llotja a Lleida, amb ponències i taules rodones sobre transformació digital (  programa dia 25).  El divendres 26 de novembre es celebrarà el ‘Farming Day’ amb la presentació de casos d’èxit i demostracions de camp al campus de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Agrària de la Universitat de Lleida i a la Finca Experimental de Mollerussa de l’IRTA (programa dia 26 ). En aquesta última jornada demostrativa de camp (veure localització en plànol campus ETSEA) els visitants podran descobrir les solucions més innovadores relacionades amb la intel·ligència artificial, big-data, IOT "internet de les coses", sensorització, connexions via satèl·lit, etc ..., aplicades a la presa de decisions en el sector agroalimentari.