Jornades Virtuals de Campus Oberts a l’ETSEA

JPO
Sessions Portes Obertes Virtuals

Els passats 24 d’abril i 15 de maig de 2021 van tenir lloc les Jornades de Portes Obertes Virtuals per a Famílies de la Universitat de Lleida, en les quals ha participat el campus de l’ETSEA. Enguany, a causa de la situació sanitària, s’han dut a terme de forma virtual, cosa que ha permès la participació de persones de fora del territori.

En cada edició han tingut lloc 5 sessions informatives sobre les graus que s’imparteixen a l’ETSEA, en les quals han participat l’equip directiu i el professorat coordinador del graus i també estudiantat, per resoldre dubtes i informar sobre les titulacions, les sortides professionals, l’activitat internacional, les pràctiques en empreses, etc.

Aquí podeu veure les sessions:

El proper mes de juny l’ETSEA realitzarà noves jornades de portes obertes, aquest cop per informar sobre els estudis de màster que s’ofereixen al campus.