Els veterinaris de l’ASPCAT inicien la col·laboració docent del curs 2019/20 amb la Universitat de Lleida

Veterinaris ASPCAT
Docents del rotatori de Salut Pública del doble grau en veterinària i en ciència i producció animal

Un grup de docents del rotatori de Salut Pública del doble grau en veterinària i en ciència i producció animal de la Universitat de Lleida (UdL) van fer el passat 27 de febrer una visita a la Unitat Quirúrgica Docent de Veterinària a Torrelameu. Va ser en el marc de l’inici del curs 2019-20, i van aprofitar per tenir la reunió inicial de formació. La visita va ser molt interessant i els docents es van mostrar satisfets en la tasca de formació que estan duent a terme.

Des del curs 2017-18, i en el marc del Conveni de col·laboració acadèmica entre la Universitat de Lleida i el Departament de Salut per al desplegament del rotatori de seguretat alimentària del doble grau en veterinària i en ciència i producció animal, la Sub-direcció Regional a Lleida i Alt Pirineu i Aran de l’Agència de Salut Pública, participa en la docència dels estudiants de 6è curs, amb l’assignatura de rotatori de salut pública. Els docents del rotatori són tots veterinaris, ubicats en escorxadors, equips de salut pública i serveis de protecció de la salut de Lleida i Pirineus.

Es van recollir també les opinions dels estudiants d’aquestes darreres edicions, i els comentaris van ser molt positius.