Sessió informativa sobre les Beques Balsells–Generalitat de Catalunya

E-25198 Lleida

Inici:
 |

Les beques Balsells–Generalitat de Catalunya s'atorguen per a realitzar estudis de màster a la University of California (Davis) durant el curs 2018-19. Hi poden optar els estudiants dels graus en Biotecnologia, Ciència i Tecnologia d'Aliments i Enginyeria Agrària i Alimentària que tinguin previst finalitzar els seus estudis el curs 2017-18, o bé s'hagin titulat a partir del curs 2011-12.
Les beques tenen una durada d'un any i cobreixen les taxes acadèmiques, el 70% de l'import de l'assegurança mèdica, un ajut mensual d'uns 2.000 dòlars USA per a manutenció i un ajut per a desplaçament de 1.500 dòlars USA (més de 60.000 dòlars en total).
Aquesta és una gran oportunitat per als estudiants de l’ETSEA.
Per això us animem a assistir a la reunió informativa i fer la màxima difusió entre els vostres estudiants.

beques balsells